Σε «αδιέξοδο» οι εταιρείες διαμεταφοράς και logistics

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2015

Στο «κόκκινο» βρίσκονται οι εταιρείες διαμεταφοράς και logistics οι οποίες έχουν περιέλθει σε αδιέξοδο εξαιτίας της τραπεζικής αργίας και των προβλημάτων ρευστότητας στην αγορά.

Στο «κόκκινο» βρίσκονται οι εταιρείες διαμεταφοράς και logistics οι οποίες έχουν περιέλθει σε αδιέξοδο εξαιτίας της τραπεζικής αργίας και των προβλημάτων ρευστότητας στην αγορά.

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L), μετά την προχθεσινή συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι των μεταφορέων -Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΟΦΑΕ), ΠΣΧΕΜ και διαμεταφοράς ΣΥΝΔΔΕ&L- με τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για ευρεία σύσκεψη τη Δευτέρα 13 Ιουλίου όλων των εμπλεκόμενων φορέων (ΣΕΒ, ΕΣΕΕ, ΕΒΕΑ, ΚΕΕ, ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ) στην οποία αναμένεται να κληθούν και εκπρόσωποι της πολιτείας.

Ο υπουργός Οικονομίας συγκάλεσε στην προχθεσινή έκτακτη συνάντηση τις ομοσπονδίες του κλάδου, με κύριο θέμα συζήτησης την αναμενόμενη νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα καθορίζει τα έκτακτα μέτρα σε ό,τι αφορά τις τραπεζικές συναλλαγές. Αναγνώρισε ότι η σημασία των οδικών μεταφορών είναι ζωτικής σημασίας για το σύνολο της αγοράς και της εθνικής οικονομίας και για τον λόγο αυτό ζήτησε προτάσεις για την ομαλότερη δυνατή λειτουργία του κλάδου.

Στη συνάντηση ο πρόεδρος του ΣΥΝΔΔΕ&L Βασίλης Μπαρμπαγιάννης αναφέρθηκε στα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην αγορά εξαιτίας της επιβολής κεφαλαιακών ελέγχων και της μη δυνατότητας συναλλαγών με τις τράπεζες του εξωτερικού.

Επίσης τόνισε ότι ναυτιλιακές και αεροπορικές εταιρείες συναλλάσσονται, πλέον, μόνο με μετρητά. Ακόμη και οι εγγυητικές, απαραίτητες για την ομαλή διακίνηση των αγαθών, γίνονται αποδεκτές μόνο από ξένες τράπεζες εκτός Ελλάδος. Από την πλευρά τους, τόσο ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ Πέτρος Σκουλικίδης όσο και ο εκπρόσωπος της ΟΦΑΕ εξήγησαν πως τα προβλήματα ξεκινούν από τον εφοδιασμό με πετρέλαιο, την αδυναμία πληρωμής των διοδίων και των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Ενδεικτικά, ανέφεραν πως το κόστος για τα λειτουργικά έξοδα και μόνο ενός δρομολογίου μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης κυμαίνεται από 4.000 μέχρι 5.000 ευρώ, ποσό που δεν δύναται να καταβάλει κανείς τοις μετρητοίς.

Επίσης, οι οδικοί μεταφορείς τόνισαν:
* Τον υπαρκτό κίνδυνο ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των αλλοδαπών οχημάτων έναντι των ελληνικών, κάτι το οποίο θα αποτελέσει και τη χαριστική βολή για τον κλάδο που μαστίζεται από τον αθέμιτο ανταγωνισμό εδώ και χρόνια.
* Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δεκάδες οδικοί μεταφορείς, οι οποίοι έχουν εγκλωβιστεί σε ξένες χώρες, καθώς δεν διαθέτουν σε ρευστό τα απαραίτητα χρήματα για να επιστρέψουν.

ΦΑΝΗΣ ΖΩΗΣ

  Λ. Συγγρού 137, Ν. Σμύρνη, Αθήνα - Ελλάς   +30 210 9317941-2   +30 210 9317940

Φορέας εκπροσώπησης των επιχειρήσεων διεθνούς διαμεταφοράς και παροχής υπηρεσιών Logistics.

Τακτικό μέλος του ΣΕΒ

Τακτικό μέλος της FIATA.

Τακτικό μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics.

 

Άμεση συνεργασία με φορείς παραγωγικών τάξεων (ΕΣΕΕ, ΕΒΕΑ, ΣΕΒΕ, κλπ)

Λόγοι εγγραφής

  • Συνεχή και άμεση ενημέρωση
  • Επιμόρφωση των στελεχών
  • Συμμετοχή στις Επιτροπές
  • Συναντήσεις με Φορείς
  • Χρήση εντύπων της FIATA
  • Συλλογική επίλυση προβλημάτων
  • Συνεργασία, αλληλεγγύη

Ο παρόν ιστότοπος προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες χρησιμοποιεί "cookies". Επιλέγοντας ‘αποδοχή’ δίνετε τη συναίνεσή σας στη χρήση "cookies".